14 Ağustos 2013 Çarşamba

Cheongukui Woopyeonbaedalbu / Heaven's Postman / Cennetin Postacısı

Okulların açılmasına az bir zaman kala, kitap okumaya daha çok vaktim kalsın diye tercihimi diziler değil de filmlerden yana kullanıyorum. Halihazırda yeni bölümlerini beklediğim diziler var evet ama biliyorsunuzdur tamamı yayınlanmış olan kore dizilerine başlayan kişi, diziyi bitirmeden rahat edemez. :) Bu yüzden en beğenilen kore filmlerini araştırıp izlemeye karar verdim ki karşıma herkesin top10 listesinde yer alan bu film çıktı.

Kitapta da dizide de filmde de fantastik türü çok severim. Doğaüstü olaylar olsun, cinler periler kurtadamlar vampirler cirit atsın, insanlar beden değiştirsin, sihir yapılsın vesaire isterim ki bu filmin de fantastik olması tercih sebebimdi. Film; sevgilisini yeni kaybetmiş bir kızın, ona mektup gönderecekken tanıştığı ve cennetin postacısı olduğunu öğrendiği özel bir adamın hikayesini konu alıyor. Baş rolümüz birçok dizi ve filmin yanında müzik kariyeriyle tanınmış olan Kim Jae Joong.

Ancaaaak gelgelelimki filmi pek beğenmedim. Çok durgun ilerliyor, fantastik öğe yok denecek kadar az, birbirinden kopuk parçalar içeriyor ve nihayetinde postacıyla kız arasındaki aşkın tadına varamadan film bitiyor. Velhasıl benim için zaman kaybı bir filmdi.Belki de koreliler film sektöründe, dizide olduğu kadar iyi değillerdir? İzledikçe göreceğiz.

Hoşkalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder