21 Ağustos 2013 Çarşamba

2013 Kdramalarından: I Hear Your Voice

Dizilere ara verme kararı almadan önce izlediğim son diziydi efenim bu. Ki buna da istemeyerek başladım, ilk bölümü izleyip bırakırım diye düşündüm çünkü bundan önce Rooftop Prince ve adını hatırlamadığım iki diğer diziye daha başlayıp ilk bölümde bırakmıştım. Ama bu dizi beni ilk bölümden öyle bir sardı ki bi baktım bitirmişim. :)


Kısaca konusuna bakarsak: Hırçın ve şüpheci bir kadın olan Avukat Jang, kamu avukatı olmak için jüri karşısına çıkar. Bu mülakattaki yüzlerce adaydan biri de (Secret Garden'dan Oska olarak tanıdığımız) Avukat Cha'dır. İkisi kamu avukatı olarak seçilir ve göreve başlarlar. Ancak Avukat Jang'ın işi alabilmesi, geçmişine dair anlattığı hikaye sayesinde olmuştur.


Hikayesi, hizmetçisi olarak yaşadığı evin kendi yaşındaki kızı tarafından iftiraya uğraması ve annesiyle beraber evden kovulması; kendini kovduran kız ile bir cinayete tanık olmaları ve küçük bir çocuğu öldürmek üzere olan katili şahitlik yaparak hapse tıkmasıdır.


Ancak o küçük çocuk Park Soo Ha büyümüş ve ilk aşkı olarak bildiği Avukat Jang'ı bulmuştur. (bu elemanı da Secret Garden'dan tanıyoruz, Oska'nın kendisine çaylak seçmek istediği kişi.) Bu çocuğun enteresan bir yeteneği vardır: Gözlerini gördüğü kişinin düşüncelerini okuyabilmektedir. Böylece Avukat Jang'e davalarında yardımcı olur. Avukat Jang ise bir yanda Soo Ha'nın aşkı, diğer yanda ise Avukat Cha'nın ilgisi arasında kalmıştır. :) Tüm bunlar olurken de, Avukat Jang'ın şahitlik yapıp hapse tıktırdığı katil artık serbesttir.

Şahsen severek izlediğim ve birkaç günde bitirdiğim güzel bir diziydi. Korelilerin final bölümü konusundaki özürlülüklerini saymazsak, izlenebilecek kalitede bir dizi. 10 üzerindeeeen 7 veriyor ve bu bahsi kapatıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder